dinsdag 1 april 2014

Update | Personale update

Vandaag heb ik weer een persoonlijke update voor jullie klaar staan. Het is zoo lang geleden dat ik dit heb gedaan, dus ik vond het weer eens tijd om een persoonlijke update te schrijven. Vandaag heb ik wel wat te vertellen denk ik, normaal is het dat ik echt heel goed moet nadenken wat ik moet schrijven maar nu komt het meteen in me op!
Dus als je even wilt mee kijken..
 



De laatste tijd gaat het heel erg goed met me, gelukkig haha! De laatste tijd ben ik bezig met mijn header ontwerpen en ik kan je zeggen ik ben er best blij mee, het is niet de header die online staat maar een nieuwe header die later online komt te staan.

De laatste paar weken heb ik echt zoveel geleerd qua bloggen. Met bijvoorbeeld opmaak van je blog of je artikelen, dan bedoel ik je moet vragen gaan stellen zoals of ik het leuk vind en mijn bezoekers dat is iets wat ik laatst heb geleerd dus waarschijnlijk kwamen de laatste tijd artikelen online die bijna niemand leuk vond ik hoop dat jullie de volgende artikelen wel leuk vinden!

En ik ben over 15 dagen jarig dan word ik om precies te zijn 12 jaar oud. Mijn verjaardag is dus 15 april ik kan echt niet wachten!

Met mij gaat het dus prima zoals ik al zei, en met jou?

Liefs, Amina

Hoe gaat het met jou?





Geen opmerkingen: