zondag 30 maart 2014

Armbandje met quote

Quotes ik vind ze altijd super leuk! Als jij mijn kamer binnen komt kun je verschillende soorten quotes vinden. Op een papiertje of op een sieraad stuk. Laatst kreeg ik een erg leuk armbandje met een quote erop staan. Als je even wilt meekijkjen kun je meer foto's bekijken.



Als je dit nu leest denk je waarschijnlijk never say never? Justin Bieber? Uhm haha. Nee mijn idee was niet om die zin na te doen, maar ik vind het zinnetje gewoon super leuk! Zeg nooit nooit! 


Dit armbandje is speciaal voor mij gemaakt lief toch? Ik vind dat armbandje echt heel leuk en ik ben van plan hem erg vaak te dragen! 



Ik ben erg blij met deze armband! Als je een kijkje wilt nemen op jadirastore  klik hier!

Liefs, Amina

Als jij een quote mag verzinnen, wat zou jij kiezen?

Geen opmerkingen: