donderdag 3 april 2014

Namifashion

                                                                     (Advertorial)


Zoek jij nog een leuke onbekende webshop? Nou ik heb er een voor je klaar staan! Laatst ontdekte ik een super leuke webshop genaamt namifashion, het is een webshop met leuke hippe sieraden. Deze webshop zou zo iets voor jou kunnen zijn dus als ik jou was zou ik maar even een kijkje nemen, ik bedoel je hebt niks te verliezen toch? 
Van deze webshop heb ik een leuk armbandje ontvangen en die wil ik graag met jullie delen. Als je even mee kijkt kun je zien wat het is! 





Een sieraad stuk dat al best lang in is maar echt schandalijk ik had het nog niet!   
De lieve Natascha die wilde mij zo'n armbande geven en je wilt niet weten ik sprong op en neer (ik deed het echt!). Dat moet toch ook wat zeggen over het kwaliteit? Het kwaliteit van dit armbandje is prima, hij is niet te zwaar maar toch kan hij niet snel stuk. 



Zoals je ziet kreeg ik deze in een erg leuk zakje binnen. Echt ik kan niet beschrijven hoe blij ik ben! 






Nou op de foto's te zien ziet hij er erg leuk uit! 

Als je even een kijkje wilt nemen op de webshop klik hier! 

Leuke webshop ik wil Natascha heel erg bedanken voor dit mooie armbandje!

Liefs, Amina

Ga jij een kijkje nemen op deze webshop? 

Geen opmerkingen: