dinsdag 8 april 2014

Roze statement ketting!

Ik ben echt dol op groote opvallende sieraden en ja je raad het al statement kettingen horen daar natuurlijk bij. De laatste paar weken heb ik veel van deze leuke opvallende sieraden binnen gekregen, daar ben ik natuurlijk heel blij mee! Ik denk dat je door de titel al weet waar dit naar toe gaat.. Ja ik heb dus laatst een leuke ketting binnen gehad deze is lekker opvallend door de kleur(en). 


Ja je ziet hem hier al lekker opvallend en super mooi! Deze vind ik zelf s'winters mooi staan als s'zomers. 
Dus deze komt vooraan in mijn sieraden kist. 



Door het roze en een beetje van paars is deze ketting een leuke ketting maar met het goude erbij mag je het een statement ketting noemen! 

Deze stament ketting is erg stevig en als je deze stuk wilt maken heb je echt een ketting zaag nodig (Funny)! Nou ja oke overdrijven is een kunst, zo stevig is hij ook weer niet maar hij is stevig! 


Zou jij ook deze statement ketting willen shoppen? Dan kun je op EmbraceBijoux een kijkje nemen. Want niet alleen dit product is mooi maar er staat nog veel meer op je te wachten! 


Liefs, Amina

Wat vind jij van deze statment ketting? 


Geen opmerkingen: