donderdag 10 april 2014

Pastel kleuren

Ik denk dat je het zou kunnen vergelijken met de zachte mooie baby kleuren: pastel tinten. Ze zijn super leuk en schattig. I love it! Deze lente zijn ze vooral terug gekomen. Als je een bruin getint huidje hebt dan staa de kleuren perfectos! Vandaag wilde ik jullie een paar dingen laten zien die met pastel tinten te maken hebben.

Yumie! Pastel kleuren komen vaak voor bij macarons. Kijk je even mee voor meer?




Niet alleen in de modewereld is pastel een trend maar ook in je interieur! 
                                                                       Bron
 
Natuurlijk valt er veel te vinden in de winkels met pastel kleuren!
Bron


 De pastel tinten kun je ook terug vinden in make-up.
 

   Bron
 
 
 
Ik vind de pastel kleuren super leuk! Vooral als je qua kleding pastel met pastel combineerd!
 
 
 





Wat vind jij van de pastel trend?
 

 
 

1 opmerking:

Wendy zei

Ik ben gek op pastel kleuren! <3

Doe je al mee met mijn giveaway? Je maak kans op schoenen naar keuze van de webshop Intreza. En rond 00:00 uur maak ik de winnaar bekend dus doe nog snel mee voor het te laat is☺

XxX
http://fabulousstylews.blogspot.com
www.facebook.nl/fabulousstylews