zondag 6 april 2014

♡ Winactie | Haar ketting en armbandjes ♡ (Afgelopen)

Heei cuties,

Zelf vind ik het helemaal leuk, elke dag denk je eraan wie gaat er winnen ik of zij of hij? Een winactie daar heb ik het over. De leuke dingen die je kunt winnen en als je te horen krijgt dat je wat hebt gewonnen, wauw dat is gewoon geweldig. Omdat ik zelf weet hoe dat voelt wil ik een van jullie dat gevoel deze keer ook geven.

Je kunt twee hele mooie dingen winnen, waarvan een ding al eerder in een artikel voorkwam.
Kijk je even mee?


Dit kun je winnen:

Een hele mooie haar ketting, deze haar ketting is bekend geworden door Kim Kardashian, tenminste ik ken hem door haar.


Wat een leuke armbandjes voor het komende seizoen!
 
 
 
Dit kun je dus winnen wil jij dit dol graag winnen? Dan moet je dit doen.
 
♡  Volg mij op bloglovin 
 
Wil je extra kans maken? Dan kun je dit doen.
 
♡ Volg mij op instagram
 
Dat waren de dingen die je kunt doen om kans te maken op deze twee leuke dingetjes!
Oo ja vergeet niet een geldig email adres achter te laten want anders kan ik je niet mailen, dat zou erg jammer zijn. Als je binnen een week niet terug mailt zal ik een andere winnaar moeten uitkiezen.
 
De winactie loopt tot mijn verjaardag 15 april!
 
Ik wens jullie allemaal veel geluk tot gauw!
 
Liefs, Amina
 
 
 
 
 
 




6 opmerkingen:

nailsbyfml zei

Hele gave winactie! Ik doe graag mee.

Liefs nailsbyfml@gmail.com

ilse prins zei

Heeel leuk!!! Maak graag een kansje
Groetjes
Ilse Prins wiefiej@Hotmail.com.. Een fijn weekend nog even!!

Merel | The Blonde Tales zei

Ah die haarketting is echt geweldig! Ik heb beide dingen gedaan en heet op allebei theblondetales! (:

Liefs, Merel!

Unknown zei

Yes, ik kan nog meedoen! Super leuke dingetjes! Ik volg je op Bloglovin' (ik heet evelijn6 ofzo) en op Instagram(@evelijn_athletics)
Liefs, Evelij

Unknown zei

O mijn mail adres is Evelijnvanhilten@gmail.com

Anoniem zei

Leukkk! Ik doe mee! yasminestyle[at]live.nl ❤️