dinsdag 15 april 2014

Artikel van de week

Vandaag heb ik weer eens wat nieuws voor op aminathings! Namelijk een artikel van de week, dat is dus van alle blogartikelen die ik heb gelezen kies ik er een uit die ik het leukst vind. Dat ga ik vandaag dus voor jullie doen.
Kijk jij even mee om te weten welk artikel er uit sprong?

Dit ontbijt is vaak mijn begin van de dag, omdat ik het erg lekker vind en het vult goed!



Ingrediƫnten:
muesli
yoghurt
1 eetlepel zonnebloempitten
1 eetlepel een mix van amandelen en hazelnoten (door de blender gedaan)
1/2 eetlepel chia zaadjes

Wat is jouw favoriete ontbijt?


Zelf vind ik dit een heel fijn artikel en het eten smaakt heerlijk! hier een link naar High Heels & Dark Chocolate .

Liefs, Amina

Wat vind jij va dit artikel?

3 opmerkingen:

Bianca zei

Dit klinkt heel lekker en vooral gezond moet ik ook eens proberen x

Amina zei

Fijn dat je het een leuk artikel vindt!

Laura zei

Je ontbijtje ziet er heerlijk uit. Ik ga gauw eens kijken welk artikel je aanraadt;)