maandag 17 maart 2014

Wishlist | Zomer collectie zara

Zara mijn grote liefde! De winkel waar ik het liefst mijn kleren haal. De Zara heeft een nieuwe collectie die echt tof is! Gele jassen of een Multi color trui ze hebben het allemaal voor je klaar staan!

Ik ben echt verliefd op een paar kleding stukken, het zou ook best kunnen dat ik er binnen kort in rond loop.
Afbeelding 4 van CANVAS JASJE MET BEDRUKTE VOERING van Zara
Ik laat vandaag mijn Zara wishlist zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!














Een ding van de Zara heeft me echt verliefd gemaakt. Ik denk continu eraan! Het is een gele lente jas. Alleen is deze jas niet echt budget.. Hij kost 39,99.

Afbeelding 1 van JAS MET COATING van Zara


Naast deze leuke gele lente jack heeft nog een andere jack me gek gemaakt namelijk een lila roze.
Deze kost 35,95
Afbeelding 1 van CANVAS JASJE MET BEDRUKTE VOERING van Zara

Afbeelding 4 van CANVAS JASJE MET BEDRUKTE VOERING van Zara


Naast deze twee leuke jackjes is er ook een hele leuke jumpsuit!
Eentje met kleuren die niet echt bij elkaar passen waardoor het super mooi is!
Afbeelding 1 van JUMPSUIT MET PRINT van Zara


Afbeelding 5 van JUMPSUIT MET PRINT van Zara


Dit topje is leuk voor de zomer! Het is een bedrukt topje. Dit leuke topje kost 16,95.

 Afbeelding 5 van BEDRUKTE TOP MET VOLANT ZOOM van Zara

Afbeelding 1 van BEDRUKTE TOP MET VOLANT ZOOM van Zara

Ik kan je vertellen dat ik (bijna) alle kleding stukken van de Zara zou willen hebben en zou willen dragen.
Dus ik heb nog een ding die ik laat zien en daarna moet ik echt stoppen.. haha!

Dit is een hele mooie zomerse broek die ik echt zou willen hebben en zou willen dragen! Deze kost 23,95.
Afbeelding 1 van JEANS MET GEBLOEMDE SJAALRIEM van Zara


Ik heb wel gemerkt dat de prijzen wel van de kleding stukken minder duur zijn dan de vorige zomer collectie. Daar ben ik natuurlijk heel blij mee!

Dat was het dan ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xoxo,
Amina


Geen opmerkingen: