vrijdag 21 maart 2014

Lente! ❤️

Gister om 17:57 was het zover: de start van de lente. Heerlijk is dat, de vogels horen fluiten het windje door je gezicht krijgen en het heerlijke zonnetje dat op je gezicht schijnt. Gister heb ik genoten in de tuin. Even lekker bloggen en genieten van de narcissen die uit de grond staken. 

Wil je meer weten klik snel op ''lees snel meer!''.

 


Natuurlijk heb ik niet de hele dag in de tuin gezeten, want ook moest ik even mijn lente kleren
tevoorschijn halen. Mijn lente jasjes, mijn jurkjes en mijn bloesjes kwamen allemaal weer terug. 
Ook heb ik mijn lente sieraden erbij gepakt. 


Gister middag kreeg ik een erg leuk pakketje binnen! Ben je er benieuwd naar dan moet je mijn blog en twitter account goed in de gaten houden!


Gister voelde ik me echt geweldig! Het idee dat de mei vakantie steeds dichter bij komt, heerlijk is dat. (26 april begint mijn vakantie). Je zou kunnen verwachten dat in mijn mei vakantie dagelijks een artikel verschijnt! 

Lente laat het a.u.b lekker weer worden! 
Zomer dat geld dus ook voor jou! 

Liefs, Amina

Houd jij ook zo veel van de lente? 
Waar bestond gister jou dag uit?

1 opmerking:

Unknown zei

Is het eindelijke lente, regent 't! Echt jammer haha. Ben trouwens begonnen met een winactie, doe je mee?
Liefs, Brittany