donderdag 13 maart 2014

Review | Olifi zeep blok

Een leuk pakketje binnen krijgen is één. Één leuk pakketje krijgen met daarin iets met je naam is twee! 

Laatst kreeg ik een super leuk en een lekker geurig pakketje binnen! 
Het was namelijk een zeep blok. Je denkt nu waarschijnlijk huh? Wat is er zoo leuk aan een zeep blok? Nou als je naam er in gegraveerd is, is het gewoon te gek! 

Ik kreeg dus een zeep blok met "aminathings" binnen. Het zeep blokje ruikt ook lekker naar rozen. 
 
Klik op ''meer lezen'' voor meer!


Het ziet er zoo leuk uit! Er is alleen een nadeel aan, ik wil het niet gebruiken doordat het er zoo leuk uit ziet... 




Trouwens ik heb niet alleen zeep ontvangen. Maar ook een soort scrub achtige spons. Deze is geschikt voor je huid, het maakt je huid lekker zacht en het reinigt je huid.







Deze heb ik wel al eens gebruikt, ik kan je vertellen dat als je deze niet koopt een idioot bent HAHA! Deze scrub spons is echt een aanrader. 

Klik hier! om naar olifi's webshop te gaan! 

Dat was  het dan! 
Liefs, Amina

Zou jij zoiets ook willen? 
En met welke tekst? 


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Eey amina vind je blog echt tegek.dat een meisje zo jong als jou zoo goed kan schrijfen en zulke slimme opmerkingen maakt.wat ik wil zeggen is dat je het top doet en vooral moet doorgaan met deze blog. Maybe dat je misschien op een dag een beroemde vlogger zult zijn!!!!!

GR.je aller grootste FAN xxx

Amina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.