dinsdag 11 maart 2014

New in | Statement necklace!

Ik was afgelopen zondag op een benefiet. Het was er heel leuk en gezellig! Je kon er super leuke dingen kopen en lekkere hapjes. In een woord beschrijf ik het als  "G E W E L D I G !"  Zelf heb ik natuurlijk ook leuke dingen gehaald maar een ding sprong er echt uit! 

Als je even wilt mee kijken dan kun je zien wat er dus echt uitsprong. 

Ik heb een prachtige statement ketting gekocht! 


In het midden zijn er prachtige diamanten  en het touw is van een leuk pastel kleurtje. 


Hij kostte maar €5! Ja €5 hoe kom je daarbij? Voor zo'n mooie ketting! 
Met deze ketting kan ik de zomer in hoor! 
Hij staat heel leuk met een witte blouse of een maxi jurk. 


Ik ben er echt heel blij mee! 


Dat was het dan! 

Liefs, Amina

Wat vinden jullie van deze ketting?
Hoe zouden jullie het dragen? 


Geen opmerkingen: