zondag 23 maart 2014

Kringloop | Koopjes

Kringloop winkel heeft altijd leuke spulletjes. Vazen of leuke borden, ze hebben het allemaal. Laatst ben ik naar de kringloop winkel geweest en toen heb ik daar hele leuke dingetjes gekocht. 

Als je even mee kijkt kun je zien wat!

Als ik naar de kringloop winkel ga koop ik nooit kleding, dat komt omdat je niet weet wie het heeft gedragen etc. Je denkt nu waarschijnlijk "het kan toch in de wasmachine?" Ja dat kan maar toch geeft het geen goed gevoel. 
Als ik in de kringloop winkel ben, koop ik wel borden, vazen en mooie bakjes. 


Dit is een heel mooi ding. Wauw dat is duidelijk! Deze kun je leuk gebruiken voor cupcakes of cookies. De prijs was €5.






Een hele mooie vaas die je voor limonade en plantjes kunt gebruiken. Ik zelf gebruik hem alleen voor limonade. De prijs was 2,50 per stuk, ik heb er 2 gekocht.





Dit is een hele mooie bord! Dit is denk ik het mooiste dat ik ooit heb gekocht bij de kringloop winkel! Het heeft een beetje Marokkaanse details, wat ik altijd zoo mooi vind. 
De prijs van dit mooie bord was €10. 

Ik ben erg blij met mijn aankoopjes! 

Liefs, Amina

Koop jij soms ook wat bij de kringloop winkel? 









Geen opmerkingen: