maandag 24 maart 2014

Review | Catrice color lipbalm

Vandag heb ik weer een review voor je klaar staan! Catrice behoord tot een van mijn favorieten make-up merken. Het metk is een budget merk en het heeft mooie producten. Laatst was in een drogisterij genaamd "Trekpleister", ze hadden daar en actie namelijk "alle catrice prducten 1+1 gratis" daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt! 


Ik had twee hele mooie  getinte lipbalms gehaald. Ze kosten samen 2,50! Dat is toch geen geld? Als je de review even door leest, dan begrijp je waarom ik het geen geld vind. 


Ik vind ze zelf heel fijn. Dat komt doordat ze ook lekker ruiken naar vanille. En je lippen worden er heel erg zacht van! 




Dit kleurtje heet Sheers! En is nummer 080. Deze is erg licht en zeker een aanrader voor in de lente! 




Dit is het kleurtje Flamingo go! En het nummer is 060. Deze is erg leuk voor komende zomer!


Dit zijn zeker geen miskopjes maar aanraders!


 XOXO,
Amina

Ken jij deze catrice lipbalms?




Geen opmerkingen: