vrijdag 28 maart 2014

New in | Mini shoplog

Laatst heb ik een hele leuke bestelling geplaatst op een webshop. De webshop heeft hele leuke hippe sieraden. De webshop waar ik een bestelling heb geplaast heet JabriFashionLovers. Deze webshop is zeker een kijkje waard.
Vandaag wil ik graag aan jullie mijn mini shoplog laten zien!
Dus als je even mee kijkt.. 
 

Oo ja.. Ik ben nog wat vergeten te zeggen. Omdat deze webshop nu tot een van mijn favoriete behoord komt er binnenkort een hele leuke winactie online! 
Maar ja nu laat ik mijn leuke aankoopjes zien! 



Ik kreeg een prachtige statement ketting binnen. Ja ik ben helemaal verliefd! Deze statement ketting is leuk voor aankomende zomer en hij kan een saaie outfit leuk maken. Hier ben ik echt blij mee!

 
Deze ketting zat erg leuk verpakt in een goud zakje met een roze lint. 


Daarnaast kreeg ik ook nog een haar ketting. Ja het klinkt raar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen.. Nou ja deze staat erg leuk! 

 Ook deze zat leuk verpakt! Deze zat in een diep roze zakje met goude hartjes erin! 
 
Dat was mijn mini shoplog. Ik ben erg blij met deze dingen!
 
Als he een kijkje wilt nemen op deze webshop klik hier
Liefs, Amina
Wat vond jij het mooist?
Ga jij een kijkje nemen? 

Geen opmerkingen: