zondag 27 april 2014

Dagboek van een mode blogger

Het boek heb ik nu al 3 keer uit gelezen, dat is gewoon een record voor mij. Het boek gaat over mode, bloggen en nog veel meer. Het boek heet 100% Coco  dagboek van een modeblogger. Dit boek is echt fantastisch! Door dit boek heb ik zoo veel zin om meer te bloggen en mijn eigen kleding style te volgen. In dit boek staan allemaal blog tips en mode tips. Als je even mee kijkt kun je een paar van die tips lezen.



Dit boek gaat over een meisje dat Coco heet. Ze droomt ervan een beroemde stijlicoon te worden. Maar doordat ze een gewaagde style heeft staat ze op haar nieuwe school al snel bekend als Coco de Clown.  Klik op meer lezen voor meer! haha


Ze ruilt haar opvallende kleding in voor een simpele spijkerbroek. Haar opvallende outfits plaatst ze wel anoniem op haar mode blog TheStyleTiger! Ondertussen wordt haar blog de hit van de modewereld in Nederland, niemand vermoed dat Coco de style tiger is of toch wel? 

Zelf vind ik dit boek echt geweldig, dat las je waarschijnlijk al in de beschrijving. 

Deze handige blogtips las ik in het boek: 
Ik noem ze niet allemaal want die moet je zelf maar lezen ;). 

• Gebruik veel foto's weinig tekst, mensen houden van plaatsjes kijken!

• reageer vaak op reacties van je lezers en bedank ze voor hun reactie.

Dat waren de twee tips waar je wat aan kunt hebben. 
Voor meer tips moet je het boek maar lezen. 


Nou ja dat was mijn boek verslag. Zelf ben ik erg blij dat ik dit boek heb gelezen.

Liefs, Amina

Ga jij dit boek ook lezen?

Geen opmerkingen: