vrijdag 25 april 2014

Artikel van de week

Vorige week plaatste ik een artikel van een ander die ik het leukste vond. Jullie waren erg benieuwd naar het volgende artikel en natuurlijk ga ik die voor jullie maken. Ik heb erg veel artikels gelezen ze waren allemaal zoo leuk! Sommige mensen hebben ook artikels gemaild (dat mag natuurlijk ook) wat ik erg leuk vond! Sorry als het dit keer niet jouw artikel is, volgende keer dan ;).
Vandaag heb ik een artikel van een lifestyle blog genaamd itsyrlifestyle !

Shoplog Selected Femme

Dat ik van het merk Selected Femme houd, dat wist je misschien al. Het is een merk wat niet overal verkrijgbaar is (dus niet iedereen loopt in deze kleding), de kwaliteit is goed en vaak zijn de items speciaal (ondanks de eenvoud). Ik heb al een aantal items van Selected Femme in mijn garderobe hangen. Vorige week kreeg ik een pakketje binnen waarmee ik mijn collectie heb aangevuld! Wist je trouwens dat er naast Selected damesmode ook een Selected lijn is voor mannen (Selected Homme)?
Selected
Deze grijze sweater is heerlijk warm en zacht van binnen. Door de print in zomerse kleur kan je deze trui makkelijk dragen op een koude zomeravond.
Het shirt is gemaakt van een mooie stof. Hij valt iets oversized en de kleur vloeit samen met je huid.
Selected
Deze suède desert boots met panterprint zijn erg leuk in combinatie met een skinny jeans. Te dragen in de zomer en winter. Naast de beige veter die in de schoen zit, is er ook een extra veter bijgeleverd in een andere kleur (bruin).
 
Tenslotte een grijs gestreepte maxi rok. Aan de zijkant zit een split waardoor je makkelijk kan lopen (omdat het model recht naar beneden valt). Een kledingstuk wat heel comfortabel zit en er ook leuk uitziet. Like!
 
Koop jij wel eens iets van Selected Femme?
 
 
Dat was het artikel dat ik van deze week het leukste vond/vind! Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden!
 
Liefs, Amina
 
Wat vind jij van dit artikel?
Wat vind jij van deze blog? 

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.