zaterdag 4 januari 2014

Oud en nieuw cadeau's

We kwamen met de hele familie samen met oud en nieuw. We gingen hiervoor namelijk lootjes trekken en voor die genen die je had moest je een gedicht maken en een cadeau kopen. En ik heb echt een heel leuk cadeau gekregen van mijn nichtje. Ik had een hele schattige tas gekregen met een uil er op, en baby lips, en een klassieke statement ketting. I am so happy het is echt een cadeau waar ik iets aan heb i love it! Ik zal nu foto's maken van al mijn cadeau's.



Als eerst baby lips hiervoor is er ook al een review online gekomen hier over.
Als je de review wilt lezen hij staat online!


Deze statement ketting i love it!
Deze ketting vind ik echt geweldig! 

Wauw deze vind ik echt leuk als je outfit erg saai is maakt dit je outfit wat speels!
(Deze kun je halen bij Primark)

Dat was dan mijn korte artikel! Haha
Liefs,

Geen opmerkingen: