vrijdag 10 januari 2014

About me!

Heei lieve lezeressen!
Ik ben Amina!  Ik blog hier over fashion, beauty, lifestyle en fotografie! 
Ik zal vandaag iets vertellen over me zelf hoe en waarom ik ben begonnen aan bloggen.


Waarom ben je begonnen aan bloggen?
Mijn lieve nicht die blogt opyasminestyle.blogspot.nl zei de hele tijd dat ze een blog wilde. Ik dacht wat is het? Ze legte het uit en zij maakten een blog. Toen heeft ze me over gehaald om het ook te doen en i did it! Ik begon op weebly dat ik niet zo goed vond waardoor ik ben overgestapt naar blogspot daar kreeg ik al 10 bezoekers meer niet veel maar daar begint het mee!
Wie ben jij?
Ik ben een meisje dat niet veel gedult heeft daardoor ben ik ook ongeveer 6 keer gestopt met bloggen haha! Ik houd van fashion kleding combineren me met make-up bezig houden enzo.

Wat is je grooste blogdroom?
Mijn grootste blogdroom is echt populair worden en veel gevraagd worden voor events enzo! Maar mijn grooste droom is al uitgekomen en dat is 2 tickets winnen voor de Amsterdam Fashion Week! 

Dit was dan mijn artikel!  Ik hoop dat jullie genoeg over mij weten!
Liefs Amina!

Geen opmerkingen: