zaterdag 19 april 2014

Review | Dove invisible dry

Laatst starte het verzorgings merk Dove een twitter actie, en als opdracht moest je je favoriete lente kleur opnoemen. Je kon daarmee de dove invisible dry winnen. En je raad het al ik heb er een gewonnen!  Door mijn favoriete lente kleur heb ik gewoon gewonnen! Mijn kleur was Perzik roze.
Maar ja vandaag was het dus de bedoeling om de dove invisible dry te testen. En ik ben zelf erg benieuwd!
Dit is de dove invisible dry waar ik het over had. Deze deo is op honderd kleuren getest en volgens dove ontstaan er geen witte vlekjes op je kleding. 


Vandaag ga ik uittestten of er echt geen witte plekjes op kleding verschijnen. 


Oké heb ik wat verkeerds gedaan?! Het plekje wil niet opdrogen.. Geduld Amina geduld. 

Laat ik zometeen maar even zeggen hoe het is gegaan. 
Deze deo ruikt heel lekker naar limoen achtig iets. Hij maakt ook je huid veel zachter! 




Deze is zeker wel een aanrader! Alleen is er een nadeel dat er misschien geen witte  plekjes verschijnen maar als je een beetje met de deo uitschiet.. 



Een half uur is al voorbij maar het plekje is er nog. Maar voor de rest is deze deo wel een review waard. Deze deo is zeler een aanrader! 

Liefs, Amina

Wat vind jij van deze deo?


Geen opmerkingen: