vrijdag 17 januari 2014

Nieuwe lay-out!

Eindelijk een nieuwe leuke mooie lay-out! Heel lang heb ik mijn  lay-out proberen te veranderen maar nee hoor het wilde maar niet mooi worden..... Toen heb ik hulp gevraagd aan een paar bloggers maar ja niet iedereen was zo lief om mij te helpen! Maar een iemand wel Brittany van bloggingcounture zij was zo lief dat ze mij wilde helpen met mijn lay-out verandering! Klik op meer lezen!
 
                                                                                                             Neem zeker even een kijkje op haar leuke blog! Zij heeft me vertelt dat ze graag lay-outs voor mensen wil maken. Dus wil jij een leuke lay-out vraag het aan haar op haar blog staan haar contact gegevens. Brittany heeft erg goeie Ideeën maar ze luistert ook naar die van mij!






 Ik heb wel 3 keer tegen Brittany gezegd dat ik het anders wilde hebben en ze had gewoon geduld en maakte gewoon een nieuwe. Dat is iets wat erg goed is van haar!
Maar nu over mijn nieuwe lay-out. Ik wilde het heel graag rustig houden maar er moest toch iets uit springen! En in dit geval is het mijn header. Ik ben er echt heel blij mee. Echt bedankt Brittany!

Neem nog even een kijkje op bloggingcounture.nl! Het is echt de moeite waard hoor! haha
Dat was het dan.
Liefs, Amina

 

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ahw lief van je! Ik ben blij dat je er blij mee bent!

nailsbyfml zei

Mooi x

Nailart Freak zei

Ik vind hem super!